Rólunk

Cégünket 2016. nyarán Zártkörűen működő Részvénytársasági formában alapítottuk. 
Folyamatos kiszolgálást nyújtunk magán ügyfeleink részére a szerződött banki partnereink által nyújtott szolgáltatásokból, céges ügyfeleinknek szintén minden banki és egyéb pénzintézeti forráslehetőséget ajánlani tudunk, azonban a vállalkozások egyedi módon, hiteligényükhöz kapcsolódó vagy attól teljesen független ügyek kezelésének tekintetében is fordulhatnak hozzánk, hiszen a vállalkozások ügyviteli, számviteli, jogi, pénzügyi, gazdálkodási, eseti vagy hosszú távú mentori, vállalatértékesítési, beszerzési, közhivatali,ügyeik bonyolítását is vállaljuk. 

JELENLEG MAGYARORSZÁGON TELJESKÖRŰ, KOMPLEX GAZDASÁGI SZOLGÁLTATÁST VÉGZŐ TANÁCSADÓ CÉG, RAJTUNK KIVÜL NEM MŰKÖDIK!

Meglévő szerződéseink alapján: 27 féle lakossági és vállalati hiteltermék értékesítésében és egyéb azt kiegészítő szolgáltatás (számlanyitás, bankkártya és hitelkártya, befektetési lehetőségek, élet és vagyonbiztosítás, lakás elő takarékosság NOK, eszköz-gép leasing, ingatlan leasing, követelések kivásárlása stb.) közvetítésében kívánunk részt venni.
Fentiek mellett 24 különböző a mindennapi élettel kapcsolatos vállalati szolgáltatás igénybevételének lehetőségét ajánljuk ügyfeleink részére, amely tervező, szervező, koordináló, fejlesztő tevékenységet, gazdálkodást könnyítő és azt kiegészíteni képes szolgáltatásokat takar, mely egyediséget és komplexitást nyújt egyedülállóan a hazai piacon.

Szakmai tapasztalataink több évtizedes államigazgatásban, pénzintézeteknél illetve nemzetközi piacvezető cégeknél eltöltött felső vezetői múltra nyúlnak vissza, ezek alapján az Önök cége is Jó kezekben lesz!


Mi a vezetési tanácsadás?

Az 1991-ben alakult Vezetési Tanácsadók Magyarországi Szövetsége
meghatározása szerint a vezetési tanácsadás vezetési kérdésekben
független személyek által nyújtott tanácsadási tevékenység, amely
magában foglalja a problémák és lehetőségek felmérését, elemzését,
megoldási javaslatok kidolgozását és a megvalósításukhoz nyújtott
segítséget
.

Munkájuk jellege alapján a vezetési tanácsadókat alapvetően két nagyobb
csoportba lehet sorolni:

  • szakértő tanácsadó, aki megoldásokat javasol szaktudása és tapasztalatai alapján, meggyőzi az ügyfelet azok helyességéről, segít a megvalósításban
  • folyamat tanácsadó, aki az ügyfél munkatársait kreativitást serkentő, elősegítő módszerekkel segíti a megoldások keresésében, amelyet az ügyfelek maguk is meg tudnak valósítani

A tanácsadó számára az együtt-dolgozás során (erről a későbbiekben még
lesz szó) a kapcsolat is személyesebbé, közvetlenebbé válik az ügyféllel.
Mindez pedig egy új, kérdezés típusú tanácsadói modellhez vezetnek,
amely megfelel a komplex és sok esetben bizonytalan környezet adta
kihívásoknak.

A vezetési tanácsadás egy olyan szakma, amely a tanácsvevő intézmények,
szervezetek, vállalatok számára értéket „szállít”, hatékonyabbá, olcsóbbá,
nyereségesebbé, egyszerűbbé, versenyképesebbé, korszerűbbé,
„áramvonalasabbá” igyekszik tenni működésüket, szervezetüket,
gazdálkodásukat, többnyire sikerrel. Nem véletlen, hogy a vezetési
tanácsadók – akik általában több fős csapatban dolgoznak a
projekteken
 – díjazása ma már szorosan kötődik a vállalt és az elért
eredményhez. Vagyis az ügyféllel kötött szerződésben rögzített összegben,
vagy százalékban részesednek a bevétel növekedésből, a
nyereségbővülésből, a költségek csökkentéséből, a létszám csökkentésből
adódó megtakarításokból, stb.


Miért hívjunk vezetési tanácsadót?

Miért vesznek igénybe az intézmények, a szervezetek, a közszféra és
a vállalatok vezetési tanácsadási szolgáltatásokat?
 Szó sincs arról,
hogy a vezetési tanácsadó jobban ismerné az adott céget, minisztériumot,
sportklubot, kórházat, stb. az ottani vezetőknél és dolgozóknál. (Megbízás
esetén viszont a tanácsadás első, úgynevezett diagnosztikai, probléma feltáró

szakaszában – hatékony módszerekkel – viszonylag rövid idő alatt részletes
ismeretekre lehet szert tenni a tanácsvevő intézményről.) Nagy előnye
viszont a helyiekkel szemben, hogy objektív, valamint rendelkezik azokkal a
módszerekkel, metodikákkal, ismeretekkel és széles körű gyakorlattal,
amely alkalmassá teszi a jobbításra, a problémák megoldására, valamint
érték teremtésére az ügyfelek számára.

A vezetési tanácsadók a folyamatos tanulás mellett minősíttethetik is
magukat mind idehaza, mind nemzetközi szinteken. Ez utóbbiak közül az
egyik legrangosabb és nem könnyen megszerezhető cím a „minősített,
bejegyzett vezetési tanácsadó” (CMC).

E sorok írója a rendszerváltástól napjainkig sok-sok vezetési tanácsadási
projektet vezetett, vagy csapattagként vett részt projektekben. Elsősorban az
üzleti folyamatok, a szervezetek átalakítására és változáskezelésre irányuló
megbízások teljesítésében. Bizonyos módszereket, technikákat meg lehet
tanulni könyvekből és speciális tanfolyamokon, de a vállalati gyakorlatot,
tanácsadói tapasztalatot nem helyettesíti semmi. Minél több projektben
vesz részt a vezetési tanácsadó, annál rutinosabb, magabiztosabb,
problémamegoldóbb lesz. Öt-hat év szükséges ahhoz, hogy egy kezdő
vezetési tanácsadóra önálló munkavégzést lehessen bízni, persze még jó
ideig szükséges a tapasztaltabb tanácsadók az iránymutatása és az
ellenőrzése a számára.

A vezetési tanácsadó többnyire nem magányos „harcos”, hanem
szakértői csapatban dolgozik, s szinte minden esetben az ügyfél kijelölt,
delegált munkatársai
val együtt. Amikor e sorok írója például egy európai
nagybank szervezeti korszerűsítésére és a hitelezési folyamatok átszabására
irányuló projekt élén állt, akkor ezt a munkát több tucat tanácsadó
munkatársával és a pénzintézet által delegált helyi szakértőkkel végezte egy
csapatban. (Az ügyfél delegált munkatársait a vezetési tanácsadók
tanfolyamokon látják el a projekthez szükséges tanácsadási ismeretekkel.)

De ugyanez a „felállás” volt, amikor egy cukorgyár-csoport üzleti folyamatait
rövidítettük le, vagy amikor egy jelentős létszám leépítéssel kapcsolatos
változáskezelési és -kommunikációs feladatot oldottunk meg, vagy amikor
egy privatizált nagyvállalatnál jelentős mértékben csökkentettük a termelési
és a működési költségeket. S a szerteágazó „műfajú” projekteket még
hosszasan lehetne sorolni. De természetesen vannak kisebb vezetési
tanácsadási munkák, megbízások is, amikor a feladatot egy vagy két-három
tanácsadó teljesíti, ilyen tevékenység például a stratégia-alkotás.

A vezetési tanácsadás bizalmi tevékenység: ahogy az orvost, az ügyvédet,
úgy a vezetési tanácsadót (vagy annak cégét) is a bizalom alapján választják
ki az ügyfelek. Hiszen bizalmas, belső információkat osztanak meg vele, s
olyan gondjaikra várnak megoldást, amelyeket nem szeretnének
nyilvánosságra hozni. Ennek a szakmának nagyon szigorú tanácsadó-ügyfél

etikai szabályai, előírásai vannak, amelyek megsértése elsősorban a
vezetési tanácsadóra és cégére jelentenek súlyos következményeket.

Itt érdemes megjegyezni, hogy sok intézmény és vállalat sajnálja a
valóban nem kevés pénzt a külső vezetési tanácsadási szolgáltatások
megvásárlására, ezért inkább saját maga alkalmaz vezetési tanácsadókat. A
szakma véleménye szerint ezek a belső tanácsadók egy idő után elveszítik
az egyik legnagyobb tanácsadói értéket, a függetlenséget, hiszen a
tanácsvevő alkalmazottai, onnan, a „házból” kapják a jövedelmüket és sok
esetben kénytelenek a vezetés „elvárásainak” megfelelni, vagyis oda az
objektivitás
.